کاهش هزینه های فرهنگی با تخفیفات فیلیمو و سینماتیکت
نوشته شده توسط : موپن

به همین خاطر بهتر است بدانید که از این رو تلویزیون و شبکه‌های ملی و تا حدودی حتی سینما نیز از رونق قبل دیگر برخوردار نیستند. زیرا هر یک از این پلتفرم‌های پخش آنلاین، بسیاری از فیلم‌های سینمایی روی پرده را نیز انحصارا در اختیار گرفته‌اند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی به تماشای این فیلم‌های سینمایی ایرانی در منزل خود بنشینید و لذت ببرید. از این رو دیگر کسی مانند سابق به سراغ تلویزیون یا سینما نمی‌رود. شاید همین محبوبیت زیاد این پلتفرم‌ها و از رونق انداختن تلویزیون و حتی سینما، علت اصلی اتفاقاتی است که اخیرا برای این مجموعه‌ها در حال پیشامد می‌باشد. شاید در آینده‌ای نه چندان دور این پلتفرم‌ها نیز در دام فیلترینگ گرفتار شوند. در ادامه دقیق‌تر این موارد را بررسی خواهیم کرد تا شما نیز با ساز و کار هر یک از این پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی و شرایطی که دارند به خوبی آشنا شوید.

در ابتدا بهتر است با ما همراه باشید تا با سه عدد از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی ایرانی آشنا شوید. فیلیمو، نماوا و فیلم نت که حتما همگی حتی برای یک بار هم که شده نام آن‌ها را شنیده‌اید یا تبلیغات گسترده آن‌ها در سطح شهر را مشاهده نموده‌اید. با ما همراه باشید تا تک به تک آن‌ها را بررسی کنیم و به مشکلاتی که اخیرا برای این مجموعه‌ها پیش آمده است بپردازیم. همچنین بهتر است بدانید انواع تخفیفات فیلیمو، تخفیفات سینماتیکت و... را می توانید همین حالا از سایت موپُن دریافت و استفاده کنید.

فیلیمو

فیلیمو در واقع یکی از موفق‌ترین سرویس‌های هلدینگ صبا ایده می‌باشد. مجموعه فیلیمو شاید از اولین پلتفرم‌هایی باشد که به صورت آنلاین فعالیت خود را در زمینه ارائه فیلم و سریال در ایران آغاز نمود. از این رو بسیار محبوب و شناخته شده است.

 

منبع: https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: